Elk jaar op eerste pinksterdag vindt de Familiedag bij Rugbyclub Dwingeloo plaats. Deze familiedag is in de loop der jaren uitgegroeid tot een feestelijk evenement. Er worden deze dag vriendschappelijke rugbypartijtjes (5-a-side) georganiseerd waar iedereen aan mee kan doen. Meer informatie over deelname aan het 5-a-side toernooi staat in de flyer op deze pagina.

Op deze dag zijn dan ook bijna alle spelende leden en clubleden aanwezig en daarnaast komt van buitenaf veel publiek. Op het festivalterrein staan meerdere foodtrucks. In de namiddag en avond wordt de dag gezellig afgesloten met een bandje en een (aantal) borrels in het clubhuis.

Voor de jeugd is er een springkussen en een megagrote stormbaan. In de middag zal Clown Funny de kinderen vermaken met balonnen, suikerspinnen, zandtekeningen maken en glittertattoo's.

Deelname 5-a-side toernooi, entree festivalterrein en de feestelijkheden is gratis

Fotogalerij Familiedag 2019

Familiedag 2018